Civil aktivistaként, majd a frissen megalakult BKK-nál sokat dolgoztunk a budai fonódó villamos megvalósításáért. A 2016-ban átadott I. ütem átalakította Buda közösségi közlekedését. Naponta százezer utas közlekedését megkönnyítve új és közvetlen összeköttetéseket teremtett Óbudától Kamaraerdőig, Hűvösvölgytől Újbudáig. Megújultak a közterületek, akadálymentesek lettek a villamosmegállók, és fejlődött az utastájékoztatás.
Már akkor terveztük, hogy az 1990-es évektől fokozatosan kiépülő lágymányosi egyetemváros és az Infopark környékét bekapcsoljuk a villamoshálózatba, mert egyértelmű volt, hogy az új városrészek közlekedését nem lehet az autózásra alapozni. A villamosvonal tervei 2018-ban, a Tarlós-érában elkészültek ugyan, de megvalósításuk a Műegyetem rakparti és a Pázmány Péter sétányi fasorok kivágásával járt volna. Ezért a BFK megalakulása után felülvizsgáltuk a koncepciót: a lehető legtöbb fa megőrzésével füvesített villamospályát, kényelmesebben használható kerékpárutat és járdát, valamint forgalomcsillapított felső rakparti közutat terveztettünk.
A budai fonódó villamos II. üteme 7 új megállóval szolgálná ki a BME és az ELTE campusait, a Kopaszi-gát közparkját és a BudaPart városrészt, Nádorkertnél pedig átszállást adna a jelenleg épülő Déli körvasútra. A 18-as és 48-as villamos összekötné a fejlődő újbudai városrészt a Széll Kálmán tér környékével és a pesti belvárossal: a Deák Ferenc térrel és később a Nyugati pályaudvar térségével is. Így csökkenthető az újonnan beépülő újbudai városrészeket terhelő, illetve az onnan eredő autóforgalom.
A tervek 2022 óta egy állami fiókban várják a sorsukat. Mi kiszabadítjuk őket onnan, és megvalósítjuk ezt a régóta hiányolt beruházást.