A Budapestről szóló útikönyvek kötelezően felkeresendő látnivalóként tüntetik fel a Nagyvásárcsarnokot, mint a magyar gasztrokultúra emblematikus helyszínét. De tényleg a gyrosos lángos, a túlárazott gagyi szuvenírek tömkelege vagy a leárazott csirkefarhát lenne a magyar gasztrokultúra csúcsa? A magyar konyhához és Budapesthez ez méltatlan.
Ezért megújítjuk a Nagyvásárcsarnokot.
- Új, korszerű arculatot vezetünk be, és kialakítjuk az üzletek egységes, magas színvonalú megjelenését.
- Fejlesztjük a piac kínálatát: a magyar termelői élelmiszerek legjavát kínáljuk itt.
- A felső szintet elfoglaló bóvli-szuvenír kavalkádot felszámoljuk, helyette hazai kézműveseknek, dizájnereknek adunk teret.
- Számos nyugati példához hasonlóan olyan minőségi bisztrókínálatot alakítunk ki, amelynek révén valóban a magyar ízvilággal ismerkedhetnek meg az idelátogató turisták, és ami megfizethető a budapestiek számára is.