Barion Pixel

A Vár közlekedése

A budai Várnegyedet átformáló állami építkezésekről szóló vita árnyékában elsikkad, hogyan közlekednek majd az itt élő lakosok, a turisták vagy az újonnan megjelenő irodák dolgozói.

A budai Várnegyedben egy évtizede toronydaruk magasodnak: százmilliárdokért építik újjá a múltat. Ezekben az épületekben azonban állami hivatalnokok ezrei fognak dolgozni, akik komolyan megterhelik az I. kerület nem erre kitalált közlekedési hálózatát. Ezt tetézi, hogy mindmáig nem sikerült megnyugtató megoldást találni a várban forgolódó turistabuszok problémájára, amelyek a Hunyadi János és a Palota utat terhelik.

Ideje, hogy az állam megoldja a maga által okozott problémákat! Tárgyalást kezdeményezünk a Kormánnyal, hogy az óriási építkezésekre költött közpénzeknek legalább a töredékéből olyan beruházások valósuljanak meg, amelyek segítik az itt élőket és itt dolgozókat a mindennapokban.

  • A Budai Várnegyedet minden oldalról megközelíthetővé tesszük, kültéri mozgólépcsőket telepítünk a Batthyány tér és a Dózsa György tér felől, és további lifteket építünk.
  • A reggeli és délutáni csúcsidőszakban Budapest-bérlettel igénybe lehet venni a siklót.
  • Átszervezzük a troli- és autóbusz-hálózatot, hogy a budai Vár ne csak a Széll Kálmán tér és a Deák Ferenc tér felől legyen közvetlenül elérhető.

hírlevél

arrow_an_b
Megszakítás