Barion Pixel

Sziget Fesztivál

Van egy olyan brandje Budapestnek, ami összeköti a baby boomereket a Z generációval. Ez a Sziget Fesztivál. Olyan együttműködést alakítunk ki a szervezőkkel, ami minden budapesti fiatal számára elérhetővé teszi a Sziget-élményt. Mert kell egy hét együttlét!
  • Meghosszabbítjuk a Sziget Fesztivál szervezőivel korábban a Hajógyári-sziget fővárosi önkormányzati tulajdonban lévő területeinek használatával kapcsolatban kötött megállapodást, ami hosszú távon is biztosítja a rendezvény kiszámítható megrendezésének feltételeit.
  • Közös finanszírozásban gondoskodunk a Hajógyári-szigetre vezető K-híd régóta halogatott felújításáról.
  • Elérjük, hogy a 30 év alatti budapesti fiatalok 30 százalék kedvezménnyel vásárolhassanak napijegyet a fesztiválra.

hírlevél

arrow_an_b
Megszakítás