Barion Pixel

Program

Böngéssz vagy töltsd le a teljes programot!

Ezen az oldalon a teljes programomat megismerheted, a programpontok közül pedig témakörök és kerületek szerint is szűrhetsz, így biztosan megtalálod a számodra releváns terveket és újításokat. Ha szeretnéd elolvasni a teljes kiadványt, az alábbi gombra kattintva töltheted le.

Zöldutak

Zöldutakkal és sétányokkal hálózzuk be a várost, hogy a közparkok a lehető legtöbb budapesti számára elérhetővé váljanak.

Belvárosi Duna-part

Sokévnyi tétovázás és halogatás után végre megvalósítjuk: átépítjük, majd a városlakók és a turisták előtt egész évben megnyitjuk a belvárosi Duna-partot, a pesti alsó rakpartot és a budai felső rakpart köztereit.

Kisebb gyalogos-kerékpáros hidak

Hidakat építünk, hogy sétálva, futva, kerékpárral vagy éppen kutyával bejárhatóvá tegyük a dunai szigeteket és folyópartokat.

Parkolj és utazz!

Közlekedni muszáj – ezért lehetővé tesszük, hogy mindenki a számára lehető leghatékonyabb eszközt válassza kombinált utazásoknál is!

Előny a közösségi közlekedésnek

Felgyorsítjuk és hatékonyabbá tesszük a közösségi közlekedési eszközöket, hogy az utazás gyorsabb és stresszmentesebb legyen.

Szállítás, rakodás, rend

A házhoz szállítás kényelmes, de kezdi fojtogatni a várost. Ideje rendeznünk a rakodást és áruszállítást, hogy kialakítsuk az együttélés XXI. századi normáit.

Vasútfejlesztések

A városra nehezedő autótömeget, a külső kerületek elszigeteltségét leghatékonyabban a vasúthálózat fejlesztésével lehet mérsékelni. Az állam mégis inkább kihasználatlan autópályák építésére költi a forrásokat ahelyett, hogy a Budapestre vezető zsúfolt vasútvonalak állapotán javítana. Változtassunk ezen, legyen a vasút a Főváros és a kormány közös ügye!

Vonattal a reptérre

A kormány a ferihegyi repülőteret visszavásárolja sok ezer milliárdért. Nem lehet tovább halogatni, hogy végre azzal is foglalkozzunk, a budapestiek és a turisták hogyan jutnak ki oda, illetve onnan a központba.

Buszhálózati reform

Kihozzuk a legtöbbet Budapest buszhálózatából, az új troli- és villanybuszokból. Nemcsak a járműparkot újítjuk meg, hanem a szolgáltatást is a könnyen érthető, éjjel-nappal azonos logikájú, a ciklus végére már harmadában nullemissziós járművekre épülő hálózattal.

Kerékpáros főhálózat

A sárga csíkoknál többre van szükség ahhoz, hogy a kerékpár elfoglalja méltó helyét a budapestiek mindennapjaiban.

A Bubi kiterjesztése

A Bubi 10 év alatt elfoglalta méltó helyét a város közlekedésében – de még sokkal több van benne!

Helyi központok megerősítése

23 kerület, 100 egyedi központ, egyetlen nagy probléma. Otthonossá tesszük a helyi lakókörnyezetet, és megerősítjük a mindennapos szolgáltatások színtereit.

Józsefvárosi pályaudvar

Az állam által elosztogatott, ebek harmincadjára jutott, rohadó volt vasúti terület. Szerintünk viszont Budapest fenntartható jövőjének mintaképe lehetne.

Építészeti értékmentés

Hogyan óvhatjuk meg a következő generációknak a világ legszebb városát?

Mintavárosrész

„Hiszem, ha látom” – Lássuk hát, milyen egy valóban 21. századi, európai városrész!

Távvezetékek föld alá helyezése

Programot indítunk a zavaró távvezetékek föld alá helyezésére. Így mérsékeljük a környezetterhelést, és zöldfelületeket szabadítunk fel.

Kollégiumbővítés

Megfizethető lakhatás az egyetemi hallgatóknak, megfizethető otthon a budapestieknek.

Panelprogram

A városkép meghatározó elemei, amelyek még évtizedekig velünk lesznek. Tegyük őket szerethetővé és korszerűvé!

Társasházak támogatása

A társasházi lét számos frusztráció forrása. A Főváros azonban képes segíteni!

Lakásszövetkezetek

Támogatjuk a nagyvárosi lakhatás megoldásának korszerű formáit, segítjük a lakáshoz jutást, lakásfenntartást és a közösségépítést.

Budapest Gazdaságfejlesztési Központ

Önálló gazdaságfejlesztési szervezetet hozunk létre annak érdekében, hogy Budapest az európai és világtrendek ismeretében folyamatosan nyomon kövesse és proaktívan alakítsa gazdaságának fejlődését.

hírlevél

arrow_an_b
Megszakítás