Barion Pixel

Program

Böngéssz vagy töltsd le a teljes programot!

Ezen az oldalon a teljes programomat megismerheted, a programpontok közül pedig témakörök és kerületek szerint is szűrhetsz, így biztosan megtalálod a számodra releváns terveket és újításokat. Ha szeretnéd elolvasni a teljes kiadványt, az alábbi gombra kattintva töltheted le.

Rákóczi út

Újra méltóvá tesszük Budapesthez: visszaadjuk a városlakóknak a lezüllött Rákóczi út–Kossuth Lajos utca tengelyt, és 5 éven belül élő, vonzó és árnyas bevásárlóutcává alakítjuk a Ferenciek terétől a Keleti pályaudvarig.

Kultúrkupont minden budapestinek!

Váljon a kultúra elérhetővé minden budapesti lakos számára, adjunk lehetőséget a főváros lakóinak, hogy minél jobban megismerjék Budapest kulturális intézményeinek kínálatát!

Az év kulturális kerülete

Mert az elfelejtett helyi szokások, a kisközösségek legendái és csak helyben ismert, velünk élő tehetségei is Budapest kultúrájának az építőkövei. És mert minden budapesti kerület megérdemli a figyelmet.

Népliget

A Népliget a város hatalmas, rejtett kincse. Feltárjuk, és megmutatjuk, miért jó itt elidőzni.

Észak-csepeli közpark

Hosszú évekig tart létrehozni, de évszázadokra szóló értéket teremtünk vele: felkaroljuk a csepeli szigetcsúcson elképzelt városi park ügyét.

Zöldutak

Zöldutakkal és sétányokkal hálózzuk be a várost, hogy a közparkok a lehető legtöbb budapesti számára elérhetővé váljanak.

Budapest – szivacsváros

Esőből hol túl sok, hol túl kevés van Budapesten. Hol a hosszú szárazsággal, hol pedig a hirtelen lezúduló csapadékkal és villámárvizekkel kell megküzdenünk. Elemi érdekünk, hogy a csapadékvízzel okosabban gazdálkodjunk.

Összhangban a természettel

Ha azt akarjuk, hogy gyermekeink és unokáink élhető környezetben nőjenek fel, egyenrangú szempontként kell érvényesítenünk a növény- és állatvilág sajátos igényeit.

Szállítás, rakodás, rend

A házhoz szállítás kényelmes, de kezdi fojtogatni a várost. Ideje rendeznünk a rakodást és áruszállítást, hogy kialakítsuk az együttélés XXI. századi normáit.

Vonattal a reptérre

A kormány a ferihegyi repülőteret visszavásárolja sok ezer milliárdért. Nem lehet tovább halogatni, hogy végre azzal is foglalkozzunk, a budapestiek és a turisták hogyan jutnak ki oda, illetve onnan a központba.

Kerékpáros főhálózat

A sárga csíkoknál többre van szükség ahhoz, hogy a kerékpár elfoglalja méltó helyét a budapestiek mindennapjaiban.

Helyi központok megerősítése

23 kerület, 100 egyedi központ, egyetlen nagy probléma. Otthonossá tesszük a helyi lakókörnyezetet, és megerősítjük a mindennapos szolgáltatások színtereit.

Józsefvárosi pályaudvar

Az állam által elosztogatott, ebek harmincadjára jutott, rohadó volt vasúti terület. Szerintünk viszont Budapest fenntartható jövőjének mintaképe lehetne.

Építészeti értékmentés

Hogyan óvhatjuk meg a következő generációknak a világ legszebb városát?

Távvezetékek föld alá helyezése

Programot indítunk a zavaró távvezetékek föld alá helyezésére. Így mérsékeljük a környezetterhelést, és zöldfelületeket szabadítunk fel.

Budapest Gazdaságfejlesztési Központ

Önálló gazdaságfejlesztési szervezetet hozunk létre annak érdekében, hogy Budapest az európai és világtrendek ismeretében folyamatosan nyomon kövesse és proaktívan alakítsa gazdaságának fejlődését.

Együttműködésben az egyetemekkel

Új szintre emeljük az együttműködést a felsőoktatási intézményekkel annak érdekében, hogy a város gazdasága és polgárai profitálhassanak a budapesti tudástőkéből.

Made in Budapest

A Made in Budapest védjegy fel- és megismerhetővé teszi mindazt az értéket, amelyet Budapesten állítottak elő azért, hogy támogassuk az innovatív, kreatív vállalkozások, ágazatok működését a fővárosban.

Budapest első látásra

Hozzuk rendbe nagy pályaudvaraink előtereit és aluljáróit, valamint a repülőtéri bevezető út környezetét, hogy méltóvá váljanak Budapesthez!

Együtt élő turizmus

A turizmus fontos ágazat Budapest gazdaságában, de az együttélés szabályai mindenkire vonatkoznak. A turizmus hasznát arra kell fordítanunk, hogy azokat kompenzáljuk, akik a kényelmetlenségekből is részesülnek.

Sziget Fesztivál

Van egy olyan brandje Budapestnek, ami összeköti a baby boomereket a Z generációval. Ez a Sziget Fesztivál. Olyan együttműködést alakítunk ki a szervezőkkel, ami minden budapesti fiatal számára elérhetővé teszi a Sziget-élményt. Mert kell egy hét együttlét!

hírlevél

arrow_an_b
Megszakítás