Barion Pixel

Program

Böngéssz vagy töltsd le a teljes programot!

Ezen az oldalon a teljes programomat megismerheted, a programpontok közül pedig témakörök és kerületek szerint is szűrhetsz, így biztosan megtalálod a számodra releváns terveket és újításokat. Ha szeretnéd elolvasni a teljes kiadványt, az alábbi gombra kattintva töltheted le.

Éjjeli metró

Berlin, Bécs, London – sok európai nagyvárosban sikeres, ezért Budapesten is érdemes bevezetnünk az éjjeli metróközlekedést péntek és szombat esténként.

Ingyenes kutya- és kerékpárszállítás

Eltöröljük a kutyák és a kerékpárok viteldíját a budapesti helyi közlekedésben.

Kultúrkupont minden budapestinek!

Váljon a kultúra elérhetővé minden budapesti lakos számára, adjunk lehetőséget a főváros lakóinak, hogy minél jobban megismerjék Budapest kulturális intézményeinek kínálatát!

Az év kulturális kerülete

Mert az elfelejtett helyi szokások, a kisközösségek legendái és csak helyben ismert, velünk élő tehetségei is Budapest kultúrájának az építőkövei. És mert minden budapesti kerület megérdemli a figyelmet.

Népliget

A Népliget a város hatalmas, rejtett kincse. Feltárjuk, és megmutatjuk, miért jó itt elidőzni.

Észak-csepeli közpark

Hosszú évekig tart létrehozni, de évszázadokra szóló értéket teremtünk vele: felkaroljuk a csepeli szigetcsúcson elképzelt városi park ügyét.

Folyami uszodák és szabadstrandok

Dédszüleinknek még természetes volt, hogy a kánikulai hőségben megmártóznak a Dunában. Ez számunkra is lehetséges!

Méltó átmeneti otthont négylábú társainknak is!

A fővárosban kóborló állatok számáról csak becslések állnak rendelkezésünkre, ám azt tapasztaljuk, hogy egyre többen élnek gazdátlanul, kiszolgáltatva Budapest utcáin. Az Illatos úti „ebrendészeti telep” mára krónikus helyhiánnyal küzd, kialakítása pedig nem felel meg a korszerű állatvédelmi követelményeknek.

Városliget

Új alapokra helyezett párbeszédet kezdünk a kormánnyal a Liget Budapest program felülvizsgálatára. Elismerjük az eddig létrejött értékeket, de felül kell vizsgálni, szükségesek-e a még fel nem épített múzeumok. A prioritás a park rekonstrukciója kell legyen.

Zöldutak

Zöldutakkal és sétányokkal hálózzuk be a várost, hogy a közparkok a lehető legtöbb budapesti számára elérhetővé váljanak.

Belvárosi Duna-part

Sokévnyi tétovázás és halogatás után végre megvalósítjuk: átépítjük, majd a városlakók és a turisták előtt egész évben megnyitjuk a belvárosi Duna-partot, a pesti alsó rakpartot és a budai felső rakpart köztereit.

Kisebb gyalogos-kerékpáros hidak

Hidakat építünk, hogy sétálva, futva, kerékpárral vagy éppen kutyával bejárhatóvá tegyük a dunai szigeteket és folyópartokat.

Parti sétány Újbudán

Kelenföld túlzsúfolt, és egyre élhetetlenebbé válik az egymást érő lakóparkok építésével. A városrészből hiányzó zöldfelületeket ezért – az ott élők és minden fővárosi javát szolgálva – egy Duna-parti zöldsávval pótoljuk.

Kerékpáros főhálózat

A sárga csíkoknál többre van szükség ahhoz, hogy a kerékpár elfoglalja méltó helyét a budapestiek mindennapjaiban.

Helyi központok megerősítése

23 kerület, 100 egyedi központ, egyetlen nagy probléma. Otthonossá tesszük a helyi lakókörnyezetet, és megerősítjük a mindennapos szolgáltatások színtereit.

Építészeti értékmentés

Hogyan óvhatjuk meg a következő generációknak a világ legszebb városát?

Made in Budapest

A Made in Budapest védjegy fel- és megismerhetővé teszi mindazt az értéket, amelyet Budapesten állítottak elő azért, hogy támogassuk az innovatív, kreatív vállalkozások, ágazatok működését a fővárosban.

Budapest első látásra

Hozzuk rendbe nagy pályaudvaraink előtereit és aluljáróit, valamint a repülőtéri bevezető út környezetét, hogy méltóvá váljanak Budapesthez!

Nagyvásárcsarnok: a magyar gasztronómia fellegvára

Tegyük a Nagyvásárcsarnokot olyan hellyé, amelyet valóban minden magyarnak és külföldinek fel kell keresnie, ha a magyar konyha vagy termelői élelmiszereink legjavát akarja megkóstolni és hazavinni.

Együtt élő turizmus

A turizmus fontos ágazat Budapest gazdaságában, de az együttélés szabályai mindenkire vonatkoznak. A turizmus hasznát arra kell fordítanunk, hogy azokat kompenzáljuk, akik a kényelmetlenségekből is részesülnek.

Sziget Fesztivál

Van egy olyan brandje Budapestnek, ami összeköti a baby boomereket a Z generációval. Ez a Sziget Fesztivál. Olyan együttműködést alakítunk ki a szervezőkkel, ami minden budapesti fiatal számára elérhetővé teszi a Sziget-élményt. Mert kell egy hét együttlét!

hírlevél

arrow_an_b
Megszakítás