Barion Pixel

Program

Böngéssz vagy töltsd le a teljes programot!

Ezen az oldalon a teljes programomat megismerheted, a programpontok közül pedig témakörök és kerületek szerint is szűrhetsz, így biztosan megtalálod a számodra releváns terveket és újításokat. Ha szeretnéd elolvasni a teljes kiadványt, az alábbi gombra kattintva töltheted le.

A villamosok városa

Mi az: sárga, csilingel, és a mainál jóval többre lenne képes? A budapesti villamos, amelynek hálózatát bővítjük, egyben gyorsabbá és kényelmesebbé tesszük.

Éjjeli metró

Berlin, Bécs, London – sok európai nagyvárosban sikeres, ezért Budapesten is érdemes bevezetnünk az éjjeli metróközlekedést péntek és szombat esténként.

Útfelújítások

Budapest útjai lassan kátyútengerré válnak. Az útfelújítások elmaradása minden közlekedőt érint, éppen ezért átfogó szemléletben, érdemi ráfordításokkal kell javítanunk a helyzeten.

Népliget

A Népliget a város hatalmas, rejtett kincse. Feltárjuk, és megmutatjuk, miért jó itt elidőzni.

Észak-csepeli közpark

Hosszú évekig tart létrehozni, de évszázadokra szóló értéket teremtünk vele: felkaroljuk a csepeli szigetcsúcson elképzelt városi park ügyét.

Folyami uszodák és szabadstrandok

Dédszüleinknek még természetes volt, hogy a kánikulai hőségben megmártóznak a Dunában. Ez számunkra is lehetséges!

Centrumkórházak

A budapesti centrumkórházak teljes körű felújítása és bővítése nem várhat tovább! Emberi körülmények között akarunk gyógyulni.

A sürgősségi betegellátás és az ügyeleti rendszer újragondolása

Elég volt a hosszas várakozásból, a betegek ide-oda küldözgetéséből! Elérjük a sürgősségi betegellátás és az ügyeleti rendszer újjászervezését.

A Méltó Időskor Házai és családok átmeneti otthona

Létrehozzuk a Méltó Időskor Házait, ahol a magukról gondoskodni képes idős emberek azt érezhetik, hogy mekkora szükségünk van rájuk!

Felszámoljuk a céges kifizetőhelyeket

Pártpolitikusok helyett szakértelmet a cégek vezetésébe! Felszámoljuk végre a céges kifizetőhelyeket.

Zöldutak

Zöldutakkal és sétányokkal hálózzuk be a várost, hogy a közparkok a lehető legtöbb budapesti számára elérhetővé váljanak.

Budapest – szivacsváros

Esőből hol túl sok, hol túl kevés van Budapesten. Hol a hosszú szárazsággal, hol pedig a hirtelen lezúduló csapadékkal és villámárvizekkel kell megküzdenünk. Elemi érdekünk, hogy a csapadékvízzel okosabban gazdálkodjunk.

Összhangban a természettel

Ha azt akarjuk, hogy gyermekeink és unokáink élhető környezetben nőjenek fel, egyenrangú szempontként kell érvényesítenünk a növény- és állatvilág sajátos igényeit.

Komfortos megállók

Folytatjuk a 2010 után lendületesen indult, de később elakadt megállófejlesztési programot, hogy a várakozás percei minél kényelmesebben és biztonságban teljenek, az akadálymentes ki-be szállás minden vonalon természetes legyen.

Parkolási reform

Nézzünk szembe a város egyik legfontosabb problémájával! A közterületi parkolás megöli a közterületeket, miközben a parkolási cégek a politikai oldalakon átívelő klientúráikkal milliárdokat szivattyúznak át magánzsebekbe és pártkasszákba.

Parkolj és utazz!

Közlekedni muszáj – ezért lehetővé tesszük, hogy mindenki a számára lehető leghatékonyabb eszközt válassza kombinált utazásoknál is!

Előny a közösségi közlekedésnek

Felgyorsítjuk és hatékonyabbá tesszük a közösségi közlekedési eszközöket, hogy az utazás gyorsabb és stresszmentesebb legyen.

Taxi

Legyen a taxi elérhető, kiszámítható és környezetbarát!

Szállítás, rakodás, rend

A házhoz szállítás kényelmes, de kezdi fojtogatni a várost. Ideje rendeznünk a rakodást és áruszállítást, hogy kialakítsuk az együttélés XXI. századi normáit.

Vasútfejlesztések

A városra nehezedő autótömeget, a külső kerületek elszigeteltségét leghatékonyabban a vasúthálózat fejlesztésével lehet mérsékelni. Az állam mégis inkább kihasználatlan autópályák építésére költi a forrásokat ahelyett, hogy a Budapestre vezető zsúfolt vasútvonalak állapotán javítana. Változtassunk ezen, legyen a vasút a Főváros és a kormány közös ügye!

Vonattal a reptérre

A kormány a ferihegyi repülőteret visszavásárolja sok ezer milliárdért. Nem lehet tovább halogatni, hogy végre azzal is foglalkozzunk, a budapestiek és a turisták hogyan jutnak ki oda, illetve onnan a központba.

hírlevél

arrow_an_b
Megszakítás