Barion Pixel Megszakítás

Program

Böngéssz vagy töltsd le a teljes programot!

Ezen az oldalon a teljes programomat megismerheted, a programpontok közül pedig témakörök és kerületek szerint is szűrhetsz, így biztosan megtalálod a számodra releváns terveket és újításokat. Ha szeretnéd elolvasni a teljes kiadványt, az alábbi gombra kattintva töltheted le.

Bérlakás program

A lakhatási válság a legerősebben azokat sújtja, akiktől a város működése és néha az életünk függ.

Rákóczi út

Újra méltóvá tesszük Budapesthez: visszaadjuk a városlakóknak a lezüllött Rákóczi út–Kossuth Lajos utca tengelyt, és 5 éven belül élő, vonzó és árnyas bevásárlóutcává alakítjuk a Ferenciek terétől a Keleti pályaudvarig.

Útfelújítások

Budapest útjai lassan kátyútengerré válnak. Az útfelújítások elmaradása minden közlekedőt érint, éppen ezért átfogó szemléletben, érdemi ráfordításokkal kell javítanunk a helyzeten.

Ingyenes kutya- és kerékpárszállítás

Eltöröljük a kutyák és a kerékpárok viteldíját a budapesti helyi közlekedésben.

Népliget

A Népliget a város hatalmas, rejtett kincse. Feltárjuk, és megmutatjuk, miért jó itt elidőzni.

Észak-csepeli közpark

Hosszú évekig tart létrehozni, de évszázadokra szóló értéket teremtünk vele: felkaroljuk a csepeli szigetcsúcson elképzelt városi park ügyét.

Centrumkórházak

A budapesti centrumkórházak teljes körű felújítása és bővítése nem várhat tovább! Emberi körülmények között akarunk gyógyulni.

A sürgősségi betegellátás és az ügyeleti rendszer újragondolása

Elég volt a hosszas várakozásból, a betegek ide-oda küldözgetéséből! Elérjük a sürgősségi betegellátás és az ügyeleti rendszer újjászervezését.

A Méltó Időskor Házai és családok átmeneti otthona

Létrehozzuk a Méltó Időskor Házait, ahol a magukról gondoskodni képes idős emberek azt érezhetik, hogy mekkora szükségünk van rájuk!

Méltó átmeneti otthont négylábú társainknak is!

A fővárosban kóborló állatok számáról csak becslések állnak rendelkezésünkre, ám azt tapasztaljuk, hogy egyre többen élnek gazdátlanul, kiszolgáltatva Budapest utcáin. Az Illatos úti „ebrendészeti telep” mára krónikus helyhiánnyal küzd, kialakítása pedig nem felel meg a korszerű állatvédelmi követelményeknek.

Városliget

Új alapokra helyezett párbeszédet kezdünk a kormánnyal a Liget Budapest program felülvizsgálatára. Elismerjük az eddig létrejött értékeket, de felül kell vizsgálni, szükségesek-e a még fel nem épített múzeumok. A prioritás a park rekonstrukciója kell legyen.

Zöldutak

Zöldutakkal és sétányokkal hálózzuk be a várost, hogy a közparkok a lehető legtöbb budapesti számára elérhetővé váljanak.

Belvárosi Duna-part

Sokévnyi tétovázás és halogatás után végre megvalósítjuk: átépítjük, majd a városlakók és a turisták előtt egész évben megnyitjuk a belvárosi Duna-partot, a pesti alsó rakpartot és a budai felső rakpart köztereit.

Parkolási reform

Nézzünk szembe a város egyik legfontosabb problémájával! A közterületi parkolás megöli a közterületeket, miközben a parkolási cégek a politikai oldalakon átívelő klientúráikkal milliárdokat szivattyúznak át magánzsebekbe és pártkasszákba.

Taxi

Legyen a taxi elérhető, kiszámítható és környezetbarát!

Szállítás, rakodás, rend

A házhoz szállítás kényelmes, de kezdi fojtogatni a várost. Ideje rendeznünk a rakodást és áruszállítást, hogy kialakítsuk az együttélés XXI. századi normáit.

Vonattal a reptérre

A kormány a ferihegyi repülőteret visszavásárolja sok ezer milliárdért. Nem lehet tovább halogatni, hogy végre azzal is foglalkozzunk, a budapestiek és a turisták hogyan jutnak ki oda, illetve onnan a központba.

A Vár közlekedése

A budai Várnegyedet átformáló állami építkezésekről szóló vita árnyékában elsikkad, hogyan közlekednek majd az itt élő lakosok, a turisták vagy az újonnan megjelenő irodák dolgozói.

Első a biztonság – az utakon is

Legyen közös minimum, hogy nem öljük meg egymást útközben!

Helyi központok megerősítése

23 kerület, 100 egyedi központ, egyetlen nagy probléma. Otthonossá tesszük a helyi lakókörnyezetet, és megerősítjük a mindennapos szolgáltatások színtereit.

Józsefvárosi pályaudvar

Az állam által elosztogatott, ebek harmincadjára jutott, rohadó volt vasúti terület. Szerintünk viszont Budapest fenntartható jövőjének mintaképe lehetne.